lördag 29 augusti 2009

hur kan en sommar som inte varit vara slut?

Låångt uppehåll igen med bloggandet, det beror på att vi haft massa strul med datorn, först slutade bredbandet fungera, och när vi väl fått ordning på det så sa våran skärm upp sig....
Men nu får vi hoppas att det har löst sig...

Känns verkligen inte som att det har varit någon riktig sommar i år, och ändå är den nu slut... Skumt...

Vi börjar nu komma in i vardags rutiner igen, Jonathan har börjat på dagis och Patrik har börjat studera, och jag måste försöka börja jobba med mig själv igen, känner att stressen i kroppen kryper sig på då och då...
Vill inte ha den... Jag som hade förhoppning om att jag skulle kunna diskutera med läkaren om jag eventuellt skulle kunna börja trappa ner på någon av mina mediciner, eftersom jag tycker att jag har blivit så påverkad åt det negativa av dom, det mest negativa är nog total brist på sexlust... Inte roligt att leva i celibat.. Varken för mig eller Patrik tror jag...
För den närheten är ju en viktig del i ett äktenskap, det anser jag iallafall...
Samtidigt som jag vill trappa ner på medicinerna så är det lite läskigt oxå... Kan få riktig ångest ibland när jag tänker på att jag ska sluta med någon, tänk om allt kommer tillbaka då??

Men som sagt får diskutera detta med farbror doktorn...

1 kommentar:

Anonym sa...

Lisa! Visst kan jag förstå dina tankar med att trappa ner. Du måste prata med farbror doktorn, han kan sånt där. Är det dags så säger han det, annars blir det till att vänta. Personligen tror jag att du är mycket starkare nu,du har kämpat och gått igenom så mycket, blir man inte starkare av det vet jag inte vad som skall till. Du vet att vi finns där för dig. / UllaBella som kan allt och lite tiiiiiill.....