måndag 29 september 2008

En ny vecka....

Ja då var det en ny vecka då som vanligt...

Mina grabbar är hemma fortfarande.. Var till läkaren med plutten idag så nu fick han pencillin eftersom det aldrig ger sig med hans hosta och feber.. Lilla plutten...

Känner mig lite mittemellan idag, vet inte riktigt om jag är glad eller ledsen... Är jätte skumt, det är som ett tomrum bara...

Jag älskar Patrik och Jonathan så mycket att det gör ont... Dom är mitt allt...

Läste en artikel idag om en kvinna som fått beskedet att hon snart ska dö, hon var väl i 40 års åldern och var gift och hade en dotter...
Tänkte på vad hemskt det måste vara att veta att det finns ingen återvändo, att inte kunna göra något för att ändra det, jag menar om man till exempel funderar på att avsluta sitt eget liv så kan man ju in i det sista ändra sig och bestämma sig för att fortsätta leva, men den möjligheten hade inte hon, utan hon visste att oavsett vad så skulle hon dö ifrån sin man och lilla dotter...
Ibland är livet orättvist...

Inga kommentarer: