fredag 26 september 2008

Bättre sent än aldrig....

Ja nu var det längesen jag bloggade. men men bättre sent än aldrig eller?? Hur är läget då, jo det är väl psykiskt lite bättre än mina senaste blogg inlägg... Orkade jobba mig upp hyffsat från den deppen... Har däremot fått lunginflammation nu så mår väl inte toppen fysiskt just nu.. Vad har hänt sen sist då?
Ja bland annat så har min älskade man fyllt gubbe!!! Det vill säga 40... Puss på dig...
Vi firade detta med stort kalas, det var väl ett 50-tal gäster som slöt upp, mycket roligt... Vi bjöd på grytor med ris till, och sen blev det hembakad tårta.... Allt lagat av moi... Känner mig lite stolt över det faktiskt, att jag orkade....

Många fina presenter fick han oxå lilla gubben...

Jonathan är oxå sjuk, feber och hosta och jätteförkyld e han, har varit hemma hela veckan från dagis nu... Är nog fjärde gången efter sommarlovet som han är hemma och är sjuk.. lilla gubben... Inte länge kvar nu innan han fyller 2 år våran lilla skrutt...

Sitter just nu och lyssnar på Jason Mraz med I´m Yours... Älskar den låten....

Delar med mig av den här...

Inga kommentarer: