tisdag 2 februari 2010

Min lycka är obeskrivlig!!!

Just nu är jag verkligen lycklig ända in i själen! Anledningen till det? Igår gjorde jag två graviditetstest som båda visade positivt!! Det känns så stort! Det roliga är ju att vi inte ens försökt, som vi gjorde med Jonathan, utan det "bara" blev :-)

Ulla Bella: Svaret på din kommentar hur jag kom på det med kärringen, det var helt enkelt den bästa beskrivningen för hur Patrik lät :-) hehehe... Det var den bästa liknelsen jag kom på, för det tjutet var något jag aldrig hört förut...

Tänkte dela med mig av ytterliggare en historia som fått mig att skratta, vi hade ute annons på våran bil för ett tag sen, då ringde det en man av utländsk härkomst, han ringde säkert 4-5 gånger bara för att fråga vart tidalom (tidaholm) låg, jag försökte förklara varje gång, men jag tror inte han fattade ett dugg, 6e gången ringer hans fru istället och undrar om vi kan komma till skövde med bilen för dom vill köpa den! Så vi bestämde tid med dom vid resecentrum och Patrik åkte dit med bilen... Efter ett tag ringer Patrik till mig, och det första han säger är
-Vilken idiot!
Varför då undrar jag?
Jo då berättar han, att den här killen som skulle köpa bilen, han skulle provköra den först och sätter sig i bilen och börjar växla som en dåre och trampar gasen i bott och inget händer... Efter en stund öppnar Patrik dörren och undrar hur det går...
Killen svarar
- Den inte funka!?
-Jo sa Patrik men den funkar bättre om du startar med nyckeln först!
Hahahaha, han satt och försökte köra bilen utan att starta den först....

1 kommentar:

Anonym sa...

Min fråga angående bilen är: Blev det någon affär? Köpte han den? I så fall borde det läggas ut en allmän varning till allmänheten så att alla aktar sig för honom! Herreminje, det finns folk till allt!!!

UllaBella