måndag 1 februari 2010

Mycket glädje...

Ja det är bästa sättet att beskriva sista månaderna... Vet inte vad det beror på, det enda jag vet är att jag fått skratta mycket... Känns verkligen som att "gamla" Lisa börjar komma tillbaka, hon som alltid har nära till skratt, gillar att skämta, och ser positivt på saker och ting... Inget är för svårt eller jobbigt....

Jag fick iallafall ett speciellt gott skratt klockan 5 en morgon... Jonathan hade vaknat tidigt och Patrik hade gått upp med honom, dom var ute i köket när jag kom upp och gick ut i köket och satte mig på stolen vid fläkten för att röka, jag var helt övertygad om att båda sett/hört mig komma även om Patrik stod med ryggen emot mig... Men jag hade fel, när jag hade rökt kanske halva ciggen så vände sig Patrik och skulle ta något ur kylskåpet och han fick väl syn på mig i ögonvrån.... Och jäklar vad han skrek, han skrek som en kärring som fastnat med brösten i postlådan.... hahaha jag skratta så jag höll på att kissa på mig, han är ju verkligen något att hålla i när det blåser hahaha, jag slår vad om att skulle vi gå på skogspromenad och träffa på en björn skulle han nog knuffa mig framåt mot björnen medans han själv klättrade upp i ett träd...
Min modiga lilla älskling....

2 kommentarer:

anderskouru sa...

Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, åtminstone förgylls livet! Varma tankar!

Anonym sa...

Du fick mig också att skratta kl 06:30 denna morgon. Vilket uppvaknande! (för Patrik menar jag). Var kommer liknelsen - han skrek som en kärring som fastnat med brösten i postlådan - från? Har du upplevet det i verkliga livet? I så fall grattis! Det måste vara en chans på milionen att få se den synen.....
Skönt att du är tillbaka Lisa, nu känns det som "vanligt" igen.
UllaBella