söndag 6 juli 2008

En lugn dag...

Ja det har varit en lugn dag idag, vi har bara varit inne eftersom det har spöregnat hela dagen... Tråkigt.. På förmiddagen var Patrik iväg och handlade lite blöjor och mat med sin mamma. Jag och Jonathan stannade hemma och lekte istället :-)

Kl tolv började min tid i tvättstugan, tvättade dom första maskinerna och stoppade i det i torktummlaren, när jag kom ner 2 timmar senare var det knappt halvtorrt, så himla typiskt, men var tvungen att ta ur det ändå eftersom jag var tvungen att torka två maskiner till och när jag kom ner vid fem, när tvätt tiden var slut så var det samma visa fast ännu blötare... Jävla torktummlare... Och det var ju en person som hade tvätt tiden efter oxå så jag kunde ju inte låta det torka längre, men då gick jag och tittade i den andra tvättstugan, och såg att den var ledig på kvällstiden så jag skyndade mig att boka upp den, gick tillbaka till den andra tvättstugan och raffsade i all tvätt i korgen och bar det till den andra, och när jag ska till att öppna den så upptäcker jag att puckot som tvättat där innan inte har hängt tillbaka nyckeln, utan förmodligen tagit med sig den, då kan vi prata om att jag blev mäkta irriterad.... Stog och väntade säkert en halv timme men inte kom det någon med nyckeln..... F* F**.....

Dessutom upptäckte jag när jag kom upp med min blöta tvätt att det inte ens blivit halvrent heller... Så det var bara att sätta upp ny tid på onsdag och tvätta om alltihopa...

Ja imorgon är det dags för sommardagis en vecka för Jonathan, hoppas det kommer gå bra med ett nytt ställe för honom... Han kommer nog att bli lite konfunderad när han kommer dit, men när vi var där och hälsade på när dom hade öppet hus så sprang han ju bara in och lekte som inget, så det kommer säkert att gå bra... *hoppas*

Sen efter den här veckan så har båda mina grabbar semester i fyra veckor, så kul att få ha dom hemma lite...

Inga kommentarer: