lördag 5 juli 2008

Helg och lek...

Igår när vi varit och hämtat Jonathan på dagis så åkte vi hem till svärföräldrarna en stund och hälsade på, men jonathan ville åka nästan direkt. Han kom och tog oss i händerna och sa bedjande bilen, åka bilen, he he, han var så söt...

Efter vi varit där åkte vi och handlade lite och sen hem.

Idag har jag och Jonathan varit hemma hos Anna och Jonathan lekte med Linus och Julia, Linus och Jonathan går ju på samma dagis. Dom hade jätteskoj och så fikade vi lite med kanelbullar, kaffe och saft... Gott gott.

Jag passade på att låna några böcker med mig hem, Stieg Larssons millennium böcker, så nu har jag lite att läsa. Har kommit in i en riktig läsperiod just nu, har nog läst fyra böcker bara sista veckan.

Nu på eftermiddagen kanske vi åker ut till svärföräldrarnas gård en stund och kollar på djuren, annars blir det nog bara lugnt, imorgon har jag tvättstuga, och det är massor med tvätt kan jag lova...

1 kommentar:

ÄnglaMamma sa...

Hej hjärtat!
Såg att du lånat Stieg Larsson-böckerna och blir lite avis på att du har dem framför mig. Jag har ju nyligen läst ut dem och kan bara säga Wow - vilka böcker!!! Tar du dig in i den första...ge dig till tåls i 100 sidor, sedan är du fast. Hoppas du fixat matlådor till Patrik och Jonathan...du kommer bara att vilja läsa.
Kram från Mamma