onsdag 2 juli 2008

Varit hos läkaren...

Japp, varit hos honom idag, men fick inget riktigt svar hur det blir med min sjukskrivning, så det är väl bara att vänta och se. Fick ta ett ekg och blodtryck när jag var där oxå, eftersom jag haft tryck i bröstet och blir andfådd för ingenting, men det visade inget så det var bra...

Var fram en sväng på stan förut och handlade lite, korv med bröd blir det till middag idag...

Åh vad jag önskar att jag vore gravid, vill så gärna ha ett syskon till Jonathan, jag tror Patrik önskar det lika mycket som jag, men det är väl ingen chans med tanke på att inte ägglossnings testen visade något..
Jonathan är så underbar, om alla barn vore som honom skulle man ju vilja ha ett helt fotbollslag... Det finns inget som slår när man tittar på honom och ser glittret i hans ögon och så avfyrar han ett av sina underbara leenden, då bara smälter man.. Eller när man får en stor kram och han pussas med öppen mun, he he, då värker det i mamma hjärtat av kärlek...
Älskar dig Jonathan...

Har tänkt en del idag på min familj, mina syskon och min mamma framför allt, det går alldeles för länge mellan gångerna jag talar om att jag älskar dom... För det gör jag och har alltid gjort, trots att vi haft våra motgångar...

Min mamma älskar jag för att hon är så kramgo, varje gång jag träffar henne skulle jag bara vilja bli liten igen och krypa upp i hennes famn och bara kramas och tala om hur mycket jag älskar henne, och bara sitta i hennes famn och känna den tryggheten man bara kan känna hos sin mamma. Och jag älskar henne för att hon är så stark! Trots att hon haft så mycket motgångar i sitt liv så har hon ändå klarat sig igenom allt, helt på egen hand. Och varje motgång har bara gjort henne starkare och starkare och hon är inte rädd för att leva sitt liv som hon vill, och inte efter vad andra kanske tycker...

Min bror Micke älskar jag för att han är min stora starka bror, som man kan prata med om allt...
Jag älskar honom för att jag får vara faster åt hans underbara pojkar Gustav och Erik. Och jag älskar honom för att han alltid är så vuxen och generös, han ger hellre än tar, ibland kanske för mycket?

Min älskade syster Jenny kan jag inte nog beskriva mina känslor för, bli nästan tårögd bara jag tänker på allt jag skulle vilja skriva om henne... Jag älskar henne för att hon alltid har varit min förebild och min Idol. Jag älskar henne för att hon gett mig tre underbara syskon barn, Kevin, Jasmin och Wilma. Jag älskar henne för att hon är en sådan bra mamma åt sina barn, dom går alltid i första hand, oavsett vad, och jag kan bara önska att jag är en lika bra mamma till min son... Och jag älskar henne för att hon har gjort så mycket av sitt liv utan att ha en stadig grund att starta från. Men mest av allt älskar jag henne för att hon är min syster, min enda syster! Och jag älskar henne för att hon är lite vild och galen ibland :-)

Min lillebror Johan älskar jag för att han alltid var glad! Jag älskar honom för att han aldrig lät någon sätta sig på honom.... Men mest av allt älskar jag honom för att han är min djupt saknade lillebror, som jag aldrig hann tala om hur mycket han betydde för mig innan det var försent...

Min älskade man Patrik, honom älskar jag för att han alltid får mig att skratta... Och jag älskar honom för att han gett mig den underbaraste son man kan tänka sig, men framför allt så älskar jag honom för att han alltid är sig själv, och han finns alltid vid min sida oavsett vad!!

Min son Jonathan älskar jag för att han är den underbaraste sagolikaste pojken på denna jord, han har gjort mitt liv så mycket rikare än jag kan beskriva med ord, jag är så stolt över att vara hans mamma! Jag älskar honom för den han är och den han kommer att bli...

Inga kommentarer: