torsdag 28 maj 2009

Uppdatering igen..

Jag var ju på operation igår för att få insatt en cvk (central venkateter) det ska ju i normala fall gå rätt så fort.. Men inte med mig inte, hur kunde ni tro det?? Nä dom fick hålla på i 1,5 timme innan dom lyckades för tydligen så var jag så uttorkad så mina blodkärl har kollapsat... När personalen kom från avdelningen för att hämta mig så fick dom en utskällning av dom på operation, dom ifrågasatte hur fasiken dom hade kunnat låta mig bli så uttorkad...

Idag kommer mina pojkar på besök, längtar så efter dom, vill pussa och krama dom massor!!!

Känner mig så trött och seg, och är fruktansvärt trött på att ha ont!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kollar ett par gånger om dagen om du har orkat skriva något. Varje gång jag ser något nytt blir jag lika glad. Kämpa på tjejen! /Ulla-Bella

Anonym sa...

Vill bara att du ska veta att jag tänker massor på dig gumman...Hoppas att du får komma hem snart...kramar Malin