måndag 16 november 2009

Usch...

Usch vad jag hatar mitt liv just nu....
Det är verkligen piss att gå och ha ont i magen hela tiden... Det tar verkligen på humöret vill jag lova...
Och det är skitjobbigt när man bävar för varje gång man ska äta eller dricka... För då vet man vad som väntar med fruktansvärt ont, illamående och kanske kräkning... Det e ett rent helvete detta... Det förstör verkligen allting!!!!
Vet inte hur länge till jag ska orka detta.... Det är verkligen värre än vad det har varit någon gång förut.... Men det är ju ingen ide´ att söka hjälp för det heller... Och det är fruktansvärt frustrerande... För det e ju bara psykiskt.. Eller???
Ingen ork har jag till något heller, det suger verkligen musten ur mig detta.. Jag får hjärtklappning vid minsta ansträngning... Och efter jag ätit eller druckit gör det obehagligt ont i hela magen och strålar upp i bröstet ända upp till nyckelbenen...

Satan i gatan och himmel o helvete... Kan någon tala om vad jag gjort för ont för att förtjäna detta??? RÄCKER DET INTE NU????

LÅT MIG FÅ LEVA ETT NORMALT LIV... ÄR DET VERKLIGEN FÖR MYCKET BEGÄRT???

1 kommentar:

Anonym sa...

Lisa! Vad jag önskar jag kunde hjälpa dig. Känner mig maktlös. Allt verkade ju så bra ett tag. Jag undrar också om du inte haft din del av helvetet nu och istället borde få njuta igen. Skickar dig styrkekramar över cyberrymden, hoppas du känner att jag tänker på dig.
UllaBella