tisdag 3 november 2009

På begäran....

Ja på begäran av min älskade man så har jag lovat att blogga en sväng...

Ligger just nu i en sjukhussäng på ett sjukhus i göteborg, och väntar på att göra en titthåls-operation i magen...
Detta pga att jag har haft så ont och mått illa de tre senaste veckorna... Har försökt att vänta ut det och hoppats på att det skulle ge med sig, men icke... Nää varför skulle det gå så enkelt för??
För er som är intresserade av mina bajs-vanor kan jag berätta att det är inte kul när man går på toaletten och får såna kramper i magen, så det känns som man ska föda barn, fast man vet till 100% att man inte är gravid...

Ja nu ska det ju kollas iallafall... Men jag är riktigt nervös... Men det är väl inte så konstigt med tanke på hur det gick vid förra operationen...

Men någon gång ska väl min tur vända med eller vad tror ni?? Jag har ju varit väldigt snäll sista tiden och det är ju snart jul, så kanske tomten lägger in ett gott ord för mig?
Gör han det så lovar jag att jag inte behöver någon julklapp...

På mitt sängbord har jag med en stor bild på Jonathan... Så söööt... Jag blir varm i hela kroppen när jag tittar på det... Det enda jag saknar är ett kort på min älskade Patrik... Jag får hålla tillgodo med den bild jag har i mobilkameran, av hans bästa kroppsdel nr 2... Tänker dock inte säga vilken det är, för då blir han inte så glad på mig... hehe...

Nää nu kommer jag inte på så mycket mer att skriva... Får väl se om jag orkar blogga igen senare idag annars blir det imorgon.. Jag lovar...

1 kommentar:

Anonym sa...

Nu blev jag så där glad igen! Fick en lägesrapport av Patrik innan i dag och det var ju inte så kul. Skönt då att kunna öppna din blogg och du har varit inne och pillat lite i alla fall. Jag blir väldans nyfiken på det här med kroppsdelar men vi kan väl ta det en annan gång kanske. Vad är det för bild du har på mobilen? Hmmm ;-)
Hoppas, hoppas, hoppas att tomten lyssnar på dig nu, Patrik blir ju glad om tomten fixar jule och han slipper komma på en bra julklapp till dig. Per och Viola hälsar stora kramar och hoppas att allt kommer att bli bra. Det vore väl själva f...n om inte turen vänder för dig nångång. Hoppas att du kommer in och hälsar på och tar en kopp en dag när du kommit hem. Ser så fram emot att se en Lisa i en fin tröja storlek L. Ha det allra, allra bäst och styrkekram kommer här!