söndag 12 juli 2009

Kowabunga...

Igår hade vi storstädar dag här hemma, och det behövdes kan jag lova!
Vi dammade, diskade, dammsög, torkade golv och möblerade om lite. Vi passade på att göra det när lilla plutten sov middag.
Det är inte roligt att städa, men gud vad skönt det är när det är klart!
Känns som ett helt nytt hem...

Jonathan fick en film av sin farmor igår, och han har nog tittat på den 5 gånger redan, han gillar verkligen den, det är Ninja Turtles...
Får nog erkänna att jag tycker dom är lite häftiga jag med...

Nu har vi precis varit uppe vid slalombacken och promenerat lite i skogen, blev alldeles förvånad för det fanns hur mycket blåbär som helst! Dom brukar väl inte komma så här tidigt?
Var riktigt skönt att komma ut allihopa lite, mysigt för vovven oxå att springa av sig..

Nu blir det en lugn kväll, vi ska mysa lite och kolla på filmen Watchmen, den verkar riktigt bra..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra att ni letar reda på blåbären. Då behöver jag inte chansa på att det finns bär i skogen, nu vet jag. Tack för det!

Anonym sa...

Dottern min och jag har städat halva hennes rum idag, fel av mig, vi har gjort en arkeologisk utgrävning. Har du något intresse av gamla hårsnoddar, fjädrar, stenar,snäckor, små små papperslappar eller något annat så är det bara att höra av sig. /UllaBella