lördag 11 juli 2009

Punkterad trumhinna...

Jag har dom 2 sista veckorna haft jätteont i öronen, framförallt i det högra... Jag har hört alla ljud precis som att jag suttit i en lång tunnel, så min kära make har klagat ett antal gånger på min volym på tv:n..
Har varit på vårdcentralen, och ätit 2 pencillinkurer efter varandra, utan resultat... Så igår var jag dit igen, men nu fick jag remiss in till öron-näsa-hals på kss, så vi åkte dit, och där konstaterade dom att jag precis som 100 gånger förut hade massa vätska bakom trumhinnan, så dom fick bedöva trumhinnan och sticka hål på den och suga ut massa vätska och segt slem... brrr...
Inte mysigt kan jag tala om! Visst det känns ju inte så mycket i och med bedövningen, men man hör ju när dom grejar i örat, det knastrar och brusar i hela huvudet...
Men jäklar vilken bra hörsel jag fick sen, det var nästan otäckt... Jag hörde till och med mina egna andningar...
Alla ljud fick det att vibrera i huvudet på mig, sen i bilen på väg hem, när Jonathan började skrika, då önskade jag nästan att jag inte åkt dit!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför drabbas du av allt? Önskar jag kunde ta någon av dina plågor. Men jag tror att Spike kommer att få dig att må bättre. Vilken underbar vovve (men aj vilka tänder). Ta hand om dig och de dina. Anmäl er på valpkursen. Med tanke på hur stor Spike kommer att bli är det bra med lite hyffs på vovven. Hälsa PK och J. /UllaBella