måndag 6 juli 2009

Regnet det bara öser ner...

Pisstråkigt väder... Man kan ju inte ens åka och bada... Tråkigt, tråkigt...

Idag har vi roat oss med att kolla på en superbra film, den bästa jag sett på mycket länge vill jag lova...
Det är Clint Eastwoods senaste, Grand Torino heter den.. Mycket sevärd!
Clintan är kanon på att göra och spela i filmer...

Och just nu visas en annan favorit film på tv, så som i himmelen...

Fick ju en kommentar från kära Ulla-Bella, som undrade vem/vad Spike var?
Jo det stämmer att Spike är en vovve, en alldeles underbar liten grabb som är 12 veckor gammal...

Och nej, det var inte jag som drog igång mitt hundköpar-manus jag redovisat här på bloggen tidigare,
Nej hör och häpna det var min kära make som en kväll när vi satt och tittade på tv, sa att jag vill nog skaffa hund!
Och vem är jag att neka min älskade make?? Hans ord är min lag! Det finns inget jag inte skulle kunna ge honom, så givetvis svarade jag Ja på hans önskan :-)

Och jag lovar och svär att åtminstonde hälften av det jag skrev här nu är sant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kommer osökt att tänka på melodislingor:
Ingen tror på Jonny (Lisa) för han ljuger. (Balladen om Ljugar-Jonnny av Wilmer X.
Vem ska man tro på, tro på, tro på när allt är så här. (The one and only Tomas Di Leva).
Gå och tvätta munnen Lisa, tungan måste vara svart!
Hans ord är min lag HAHA. Men det lät bra för dom som inte känner dig. Stor bamsekram i alla fall / UllaBella