måndag 6 juli 2009

Tröttare än trött.. Vädret?

Jag är verkligen tröttare än trött idag... Kan inte sluta gäspa.. Kan det bero på vädret tro?

Sista dagarna har det verkligen känts som att jag har gått i ett vaakum... Tänker på allt och ändå på inget...

Måste faktiskt säga att det är tur och skönt att vi skaffat hund, jag behöver verkligen det, särskilt på mina mörka dagar... Det hjälper mig väldigt mycket ska ni veta...
Det gör mig ju tvungen att gå ut, för vovven måste ju ut på sina promenader, och då måste man ju ut vare sig man vill eller inte, och det behöver jag, för jag har väldigt lätt för att isolera mig själv annars och inte gå utanför dörren när jag mår dåligt...
Så att ha vovve är verkligen bra för mig, det gör att jag måste bryta den apatin jag lätt hamnar i annars...
Och det är verkligen otroligt vad mycket en promenad kan göra för tankarna, allting klarnar verkligen upp på ett helt annat sätt.

Funderar till och med på att anmäla mig och vovven till en valpkurs på hundklubben.. Kan vara bra träning för både honom och mig... Han att lära sig lyda och jag att komma ut och träffa folk... En win-win situation... Tror jag...

Inga kommentarer: