torsdag 11 juni 2009

Så trött...

Jag är så trött, så trött... Orkar ingenting, skulle kunna ligga och sova dygnet runt känns det som...
Har ingen som helst matlust pga det onda och illamående, har inte orkat äta något idag knappt...
Vet att jag måste men det går bara inte...

Just nu känns ingenting roligt, orkar inte ens dra på munnen känns det som...

Vad skönt det vore att bara få krypa in i en mörk garderob och stänga ute allt ljus och ljud, och sova och sova, och aldrig komma ut igen...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var kul att se dig uppe på benen när ni kom till mottagningen. Ni har en go liten kille som säkert håller igång både dig och P hela dagen. Hade inte tid att sitta ner och fika med er men det hade inte J haft tid till, han ska ju upptäcka världen. Varje litet steg du tar utanför dörren är ett steg i rätt riktning. Varje tugga/klunk du tar är också på rätt väg. Kämpa på tjejen, de kommer att lösa sig / Ulla-Bella

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart.Det låter som att du har fått en depression oxå, som om det inte räckte med allt annat..Men det är inte konstigt alls med tanke på allt som du tvingas gå igenom nu..
Tycker så synd om dig gumman..Du finns i mina tankar kramar Malin

Anonym sa...

Jag tittar och tittar efter dig varje dag Lisa. Hur är det med dig/er?
Jag vill önska er en trevlig och förhoppningsvis smärtfri midsommar. / UllaBella