måndag 29 juni 2009

Sommar.. sol... och halsfluss..

Ja så roligt har jag det i högsommarvärmen... Halsfluss och öroninflammation... Som om det inte räcker med det som är :-(

Så jag hoppas ni ursäktar min bloggtorka som varit...

Jahapp... annars då?? Jo för er som är nyfikna kan jag ju berätta att jag vägde mig igår... Och vågen visar -20kg... Fast som det känns så hade den hellre fått visa +20 bara jag kunde äta och dricka utan ont i magen...

Vi har varit iväg och badat de 2 senaste kvällarna med... Såå skönt att svalka av sig i denna värmen kan jag lova...
Till och med Jonathan som annars inte så gärna badar har tyckt att det varit jättekul...
Det bästa är dessutom att vi har "vår" alldeles egna badplats som vi har hittat oxå, så vi får alltid bada själva... Det uppskattas mycket av moi, eftersom jag har riktig fobi för allmänna badplatser...
Skönt oxå nu när vi har spike, så han kan följa med och svalka sig i värmen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gick ur datorn och du kom in! Halsfluss och öroninflammation, fy så hemskt. Avundas dig inte det. Har aldrig haft något av det men jag förstår att det är smärtsamt.
-20 kg vilket +. Hur låter det? Men du vet vad jag menar. Vilket framsteg. Hur går det för P?
Go Karlssons, go Karlssons! Ha det bäst och fortsätt skriva så vi får en lägeskontroll. Bada för mig med, jag går inte i vattnet om det inte är 30 grader!/UllaBella