torsdag 9 april 2009

4:e diet dagen...

Ja nu är vi då inne på 4e diet dagen... Går mycket bättre nu än de 2 första dagarna tycker jag.. Hungern är inte lika bitande...
Ute är det en härlig vårdag och pannkakorna kvittrar... förlåt fåglarna kvittrar...

Vi har ju bara provat pulvret av allevo och nutrilett dom första dagarna, men så igår när vi var på ica så köpte jag en nutrilett smoothie, som innehåller samma saker som pulvret, och den var faktiskt kanon god!! Den kan jag verkligen rekommendera er att prova, tyckte faktiskt oxå att jag blev mättare på den än med pulvret..

Idag ska jag till en tandläkare i skulltorp och prata om att ev dra ut en tand, och då menar jag bara prata!!
Om han tror att han ska få dra ut den idag, så har han narrat sig själv, aldrig att han får dra ut korven.. förlåt tanden menar jag...

2 kommentarer:

Hanna sa...

Lycka till me open önskar jag er båda ;) Kram

Lisa sa...

Tack så jättemycket :-)