måndag 13 april 2009

Har tappat räkningen nu...

Ja, jag har tappat räkningen nu på hur många dagar vi är inne på med dieten... Och det är piss tungt kan jag säga...
Börjar nästan i vissa stunder undra vad fasiken vi har gett oss in på...
Tänker, ser och drömmer om mat hela tiden...
Tuggar nog på underbar mat hela nätterna i drömmarna för när jag vaknar är jag alldeles stel i hela käken och har spännings huvudvärk, förbannat synd bara att jag inte kommer ihåg vad jag tuggat för gott i drömmen så jag iallafall hade några mumsiga minnen av det, men inte ens det får jag... buhu..

Så hoppas ni allihop har haft en bra påsk och ätit riktig god mat *ironi*...

Snacka om att man kan bli desperat av hunger.. Har till och med kommit på mig själv med att fantisera om att panera och steka våra akvarie-fiskar.. Tur jag inte går i sömnen, för då hade det väl varit verklighet..

Uhh.. hemska tanke.. Tänk att vakna upp och ha en halväten guldfisk mellan tänderna... *rys*

1 kommentar:

Anonym sa...

Ge nu inte upp Lisa/Patrik!
Det är INTE gott med akvariefisk, det tyckte inte ens mina ormar när jag försökte de dom det (i och för sig utan panering och levande;-).
Ni har tagit ett stort steg bara genom att ge er in på denna nya väg, ta nu inga genvägar, ni kommer att må sämre än någonsin. Fortsätt kämpa och ge varandra glädje, förståelse och styrka. Jag håller alla tummar jag kan, och de andra på mottagningen också! /
Ulla-Bella