tisdag 14 april 2009

Piss piss piss...

Ja det är det verkligen nu.... gaahhh jag kommer aldrig att fixa detta, jag är så jävla hungrig, håller på att kräkas hela tiden av dom jävla pulver-shakarna, så har inte kunnat dricka mer än 3st/7 idag, det bara växer i munnen och jag blir så jäkla illamående av smaken på dom...
Är det mig det är fel på?? Är det bara jag som inte fixar att dricka dom??
Är beredd att skita i alltihop som det känns nu... Det är fan inte värt det...

Blir ju inte bättre av att man har den obotlige optimisten här hemma som kommer med sina kommentarer - Det är bara att bita ihop...
Ja just det du, och varför har inte du druckit mer än 3,5 pulver-shakar av 7 idag då??
Kan fan inte hjälpa att jag håller på att kräkas!! eller??

Det är fan inte bara guld och gröna skogar med att göra det här... Kom tillbaka till verkligheten istället för att springa omkring och oja fram att - åhh det kommer att bli så bra det här...
Det vet väl inte du??
Du har ingen aning om hur det kommer att gå! Det finns ingen som kan förutsäga om det kommer att bli komplikationer eller ej??
Önskar bara att du kunde visa lite reality-check någon gång och uttrycka någon form av ifrågasättande eller tvivel...
Det kan väl inte bara vara jag som tänker på det ibland??
Det kan inte vara så jäkla självklart hela tiden...

Ja ni får ursäkta mig om jag är lite bitter just nu... Blir bara så jäkla förbannad och trött..
Jag hatar att misslyckas med det jag satt upp, som jag sagt i tidigare inlägg -Jag vill vinna till vilket pris som helst, kosta vad det kosta vill...
Skulle kännas lättare om man visste att det fanns någon mer som oxå hade svårt med att fixa något sånt här, jag vet att det låter löjligt, men det skulle kännas skönt att veta att man inte är ensam... Annars känner man sig ju som den uslaste människan i hela världen som inte klarar detta...

Inga kommentarer: