tisdag 7 april 2009

Pulverdiet dag 2...

Ja nu är jag och min make inne på dag 2 med (vad gott det vore med en pizza) pulverdiet...
Det går väl sådär (...eller med tacos) lite kämpigt framförallt på kvällarna, man är ju lite lagom (....eller en smörgås) hungrig när man bara får i sig 800 kalorier, jämfört med typ 2-3 tusen i vanliga fall..
Men det är bara att (....eller ett äpple) kämpa på! Har ju börjat gå ner i vikt iallafall!! Jag har gått ner (.... eller en liten jävla bit morot iallafall...) 1,5kg om dan hittills och det känns kan jag säga.. Känner mig lite skakig och vimmelkantig i kroppen (...måste sluta tänka på mat nu..) men vi ska fixa detta!!!
(ett pyttelitet russin kan väl inte skada??)

Nä kanske ska gå och ta mig en pulver-shake nu...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skrattar och skrattar (och lider) med dig och åt dig.
Du måste tänka så här: Pulver är gott, pulver har inte växt upp i ett trångt bås, pulver har inga känslor, pulver har inte fått fjädrarna bortryckta utan bedövning, pulver har inte transporterats långa sträckor utan vatten, pulver har inte ångest innan slakt. Pulver är egentligen väldans bra. Hjälpte det? /
The one and only Ulla-Bella