onsdag 15 april 2009

Ta det lugnt.. Det är lugnt...

Ja det är mycket bättre idag än vad det var igår kväll :-)
Hade nog en tillfällig svacka bara... sorry..
Har inte gett upp än...

Dock har jag gjort några förändringar... Fixar verkligen inte pulver-shakerna mera, så nu har jag bytt ut dom mot vikt-väktarnas färdiga måltider... Det är superbra för det står på varje paket hur många kalorier den portionen innehåller, så jag har räknat ut att jag kan äta en portion till lunch och en till middag, och så kan jag ta en nutrilett smoothie till frukost, och hamnar ändå under 800 kalorier.. Perfekt!!

För det kan ju inte spela någon roll om man gör så istället bara man inte äter mer än 800 kalorier/dag...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lisa å Lisa, vad rädd jag blev i går när du var helt under isen. Jag skrev en kommentar men den är väl ute i cyberrymden nånstans och far. Skönt att allt känns bättre. Jag har också sådana dagar då allt är pest, inget är kul och jag bara gråter. Men oftast så blir det bättre dagen efter.
Hoppas verkligen du tar du och Patrik tar er igenom detta, det är ni värda, ni har en sista kamp kvar nu och den kan ni utföra tillsammans mot samma mål, vilken styrka det måste ge.
Det är inte meningen att du ska dricka dessa äckliga (räliga på skånska) shakers då? Räcker det att du inte äter mer än 800 kalorier så gör på ditt sätt, bara det känns bra! Men kom inte och berätta att det visst blev 801 kalorier för då blir jag :-(
/ Ulla-Bella som håller tummarna.
(och håll dig borta från akvariefiskarna)

Anonym sa...

Ulla-Bella här igen. Det finns en del bloggar som kanske kan pigga upp. Jag googlade på bloggar gastric bypass och fick upp en hel del som kanske kan hjälpa dig att få kontakt med andra som också ska/har gjort det. Lycka till igen!