torsdag 16 april 2009

And the fight continues....

Japp, efter att ha fått kloka ord från några kloka människor, har jag nu bestämt mig för att kämpa ut det här, dock med lite ändringar som underlättar för mig...

I will overcome this speedbump, because if I do, there is only the freeway left!

Japp, kloka ord från en klok person...

Nämligen jag själv... :-)

Har dom två senaste dagarna varit ute och gått en hel del... Så skönt i detta underbara väder!!!
Har dock efter mina promenader insett att jag har en likhet med Ally McBeal, från tv-serien ni vet?!
Vet inte hur det kommer sig, och det skrämmer skiten ur mig...
Men precis som henne har jag en egen signatur melodi som spelas i mitt huvud under tiden jag går...
Det i sig är väl inte så farligt, det som skrämmer mig är vilken signaturmelodi jag har...
Ally McBeal har ju en låt med Barry White...

Jag har följande, alltid med Patrik som sångare, eftersom det är han som sjungit den för mig...

-Åh åh åh, vad det är skönt att va naken
Svänga med snabeln och vicka på baken...

Nä, jag får nog illa kvickt införskaffa mig en freestyle eller dylikt, så jag får bort dom här dumheterna...

Inga kommentarer: