måndag 30 juni 2008

avslutat med kontaktpersonen...

Japp det har jag gjort idag, det var inte så svårt som jag trott... Sa precis som det var att jag inte tyckte jag behövde det något mer, och det kändes bra...

Har varit framme på stan en sväng och hämtat mediciner på apoteket och handlat lite mjölk och bröd, och juice till plutten. Han är precis tokig i Bravos apelsin, äpple och mandarin juice, det är typ det enda han dricker, gul juice, det går inte med någon annan färg, he he, dom får sina vanor tidigt i livet...
Skönt att det är en ny vecka, och plutten får va på dagis och busa av sig, han har mycke energi den grabben, nästa vecka ska han ju gå på sommardagis och sen ska han vara hemma i fyra veckor, undrar hur det ska gå??

Katterna är precis galna idag, dom bara springer omkring och jamar och kraffsar överallt... puckon... För er som inte sett det så har mitt bloggande smittat av sig på min mamma så hon har oxå börjat blogga, ni hittar till hennes sida under mina länkar...

Inga kommentarer: