måndag 23 juni 2008

Mår som ett äppelmos...

Ja jag är inte alls pigg idag, jobbigt att vara förkyld...
Men när jag gick upp imorse så blev jag riktigt glad, för när jag kom ut i köket så låg det en lapp till mig från min kära make, där han hade skrivit jag älskar dig min lilla sötnos.... Så gulligt, det värmde verkligen i hjärtat att komma upp och se den...

Gjorde ett nytt Äl-test imorses men fortfarande inget utslag, blää...

Idag har jag spenderat hela dagen nerbäddad i soffan, orkar inte göra något alls, men snart kommer mina grabbar hem, så då får man väl pallra sig upp en stund iallafall...

Längtar till onsdag när man kan shoppa lite, he he...

Tack för de fina kommentarerna jag har fått oxå, blev så glad när jag fick dom, ni betyder så mycket för mig ska ni veta...

Näpp nu ska jag titta lite på dr. phil en stund innan grabbarna kommer hem..

Inga kommentarer: