fredag 13 juni 2008

Nedräkningen kan börja...

Ja nu börjar nedräkningen till att skaffa syskon till Jonathan, Mensen kom igår så nu är det bara att vänta ut den och sen börja räkna dagarna, ska inhandla ägglossningstest oxå, det gör det ju lite lättare att pricka in exakt rätt dagar.. Man är väl lite löjlig men det börjar faktiskt kännas lite pirrigt :-) Hoppas, hoppas att det tar sig, men har inga stora förhoppningar med tanke på hur lång tid det tog med Jonathan.. Men kanske..

Idag ska jag träfa min kontaktperson från kommunen, vi ska väl åka ut en sväng tror jag, kanske hälsa på några gemensamma vänner, vi får väl se..
Ikväll ska förmodligen gubben köra den sista hästskiten, så jag får väl mysa själv med Jonathan, min lilla goding..

Jo, var ju i falköping igår och gjorde neuropsykologiskt test, och när jag var klar efter ca tre timmar så sa psykologen att det hade gått väldigt bra för mig, men att han trodde att jag nedvärderar mig själv för mycket och inte ser att jag är väldigt begåvad, så han ville att jag skulle komma tillbaka i augusti för att gå igenom alla test med honom så att jag fick se att jag hade bättre resultat än de flesta, roligt var det att höra..
Vet ju med mig att jag inte tror riktigt på mig själv, det sitter i sen min skoltid när man blev retad och aldrrig kände att man dög, så jag ställer ganska höga krav på mig själv, vågar liksom inte misslyckas, då struntar jag hellre i att göra nåt, får väl försöka bättra mig antar jag..

Inga kommentarer: