tisdag 3 juni 2008

Ja då var man en av alla bloggare då....

Jajamän nu har jag tänkt mig att prova på detta med att vara bloggare jag med då. Hmm, och vem är jag då?
Lisa 27 år, mamma till världens goaste lilla kille Jonathan 1,5 år, fru till Patrik sen snart 2 år, men vi har varit tillsammans i nästan 7 år, wow vad länge det låter.... Till vår familj hör(hörde) oxå katten krokodilen, men sedan någon gång mellan kl 3 och 5 imorses så är han spårlöst försvunnen PANIIK!!!!! Lilla kissen vart är du?? Han är en innekatt, men eftersom det var så varmt inatt så lät vi vårat köksfönster stå öppet, vi bor på nedre botten, och där har han passat på att hoppa ut, han har aldrig gjort det förut. Så nu finns det inte ett spår efter honom....buhuu...
Har varit ute hela morgonen och letat, så om det är någon från den lilla staden Tidaholm som läser det här, har ni sett en grå kisse med halv svans(amputerad) snälla maila mig på pali@horse-mail.com!!!

Ja som ni kanske förstod från ovanstående så bor jag i Tidaholm, en liten stad i västra götaland. Trivs inte nåt vidare här, men bor här ändå.

Inga kommentarer: