torsdag 5 juni 2008

Dan före nationaldagen..

Ja imorgon är det nationaldag, och röd dag vilket betyder att gubben är ledig och Jonathan med så det blir full rulle hela dagen, fast herrn i huset ska föemodligen jobba ändå, han sk hjälpa några vänne att köra hästskit, roligt roligt?

Ja jag och Jonathan ska nog lyckas roa oss ändå, får besök av en vän och hennes nya kille på dan imorgon, vi ska väl dra fram till stan en sväng det är en massa aktiviteter hela dagen imorgon, och på kvällen är det gatutrav, det blir skojigt, hoppas Jonathan orkar med att vara ute så sent bara, vill verkligen se travet eftersom samma vänner som gubben ska hjälpa har några hästar till start där. Och efter travet uppträder Arvingarna, kanske inte lika kul direkt, he he...

Såg en annons på blocket idag om en hundvalp, blev så himla sugen att ringa, men vet inte om det är rätt läge direkt att skaffa vovve igen, men skulle verkligen vilja ha en igen. Jag har haft hundar sen jag var 12 år gammal så det är lite tomt att inte ha någon nu, men men får väl fundera ett tag till...

Gubben är ledig i hela fem dagar i sträck nu, han har ju tagit semester måndag och tisdag eftersom vi ska flytta, mycket jobb men skojigt oxå...

Ja följetongen med våran kisse fortsätter, ännu inga spår efter honom, känner på mig att jag aldrig kommer att få se honom igen, usch, så himla ledsamt, saknar honom som bara den!

Ikväll blir det nog bara lugnt, det e så varmt så man orkar ju inte göra något knappt, men nu ska jag gå och surpla lite kaffe och ta ett bloss, bye, bye..

Inga kommentarer: