fredag 13 juni 2008

Fredagskväll...

Äntligen fredag... Även fast inte jag jobbar så tycker jag att det är skönt när det äntligen är fredag, då är ju både gubben och plutten hemma i 2 och en halv dag iallafall... Mysigt..
Jag var och hämtade Jonathan på dagis vid två-tiden idag, då hade han precis vaknat efter middagsluren, så han var så gosigt nyvaken kramig när jag kom, sen gick vi hem och busade en stund, medans gubben var och skrotade den gamla bilen.. Skönt att vara av med den..

När gubben kommit hem åkte vi iväg och storhandlade, så skönt att fylla upp kylen och frysen, och så handlade vi libero-blöjor igen till Jonathan, vi har provat ett paket med euro shoppers blöjor till honom, men dom har inte alls varit bra, han har varit blöt varenda morgon av att han kissat igenom dom, så aldrig mera euro shopper tack!

Ringde på eftermiddagen och bestämde att vi ska hämta den vita kisse ungen vid tolv imorgon, den är sä söt med ett blått och ett brunt öga....

Önskar att jag skulle kunna få lite kommentarer på min blogg, skulle ju vilja veta om det är någon som läser ju :-( Så snälla om ni läser kommentera gärna :-)

Inga kommentarer: