söndag 22 juni 2008

Förkyld söndag...

Jag har blivit jätteförkyld typskt nog, inte alls roligt, man känner sig som något katten släpat in, men skam den som ger sig...
Testade med Äl-sticka imorses igen, men fortfarande inget utslag, hoppas att det visar något snart...
Har precis blandat till pannkakssmet, tänkte göra pannkakor åt mina killar idag, det gillar dom. Just nu sover båda två...
Pratade med min kära syster förut idag, hon hade gjort en minnesvideo till min lillebror på yuotube, så jag var in och tittade på den, den var jättefin, vill ni se den så gå in på youtube.com och sök på Johan Grönholm, tack syster...

Ja nu är det snart en ny vecka oxå, positivt är iallafall att det är löning på onsdag, skönt det, det blir lite skralt i kassan så här i slutet på månaden, alltid lika kul den 25:e...
Vi ska nog åka en sväng till Ikea på fredag och shoppa lite till Jonathans rum, han skulle behöva en matta och kanske lite mer förvaringslådor till alla hans leksaker, för det är grejer överallt... Vi lär nog säkert hitta massa smått och gott till lägenheten där...
Får väl se om svärmor kanske vill följa med dit oxå...

Patrik ska se om han kanske kan få semester torsdag till fredag, för vi tänkte åka och kolla på trav på lindesberg på torsdag, dels så startar några vänner med en häst där och så kanske vi kan mötas upp med min mamma och hennes gubbe, dom bor ju inte så långt därifrån... Men vi får väl se, det är inte säkert han får semester med så kort varsel, men hoppas kan man ju...

Har pratat med svärmor om att vi kanske ska hitta på något ihop på semestern, dom förslag vi funderat på är antingen kolmården eller öland, får väl se vad det blir, sen har vi pratat om att vi skulle åka till high chapparall oxå, så det kommer nog att bli lite kul på semestern iallafall.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du skriver så fint lilla dotter. Jag är stolt över dig och allt det du gör. Du har kämpat hårt men så har du också lyckats, så underbart att du nu mår så mycket bättre.
Älskar dig!
/Mamma

Anonym sa...

Va ute å kikade på youtube om din lille bror så himmla fint va de , de måste varit jobbigt för dej gumman men livet är inte lätt de ska tydligen inte va de å de kommer många jobbiga beslut man måste ta men jag lovar dej att för varje motgång blir man starkare å de e Ödet som bestämer att de ska va just så här tror jag .
Önskar dej å gubben all lycka me allt å jag finns där de vet du om du vill......
Kram