torsdag 19 juni 2008

Hoppas, hoppas...

Ja jag hoppas verkligen att vi ska lyckas bli med syskon till Jonathan, lova att ni håller tummarna med oss, och mamma om du läser detta så kan du väl göra som sist, be till universum åt mig :-)

Nu har jag slutat med 2 av mina 5 mediciner som jag ätit, efter att ha konfererat med min läkare givetvis, och det känns bra faktiskt, eller ja sådär, jag började först att trappa ut på en sort utan problem och slutade helt med den, sen trappade jag ut med den andra och idag lät jag bli den helt, men tycker att lite av sväljningsbekymmret har ökat lite igen under dan, men jag intalar mig själv att det bara sitter i mitt huvud, så jag ska klara det här.... Måste.....

Ikväll kommer svärföräldrarna hit och vi ska äta shish-kebab, gott gott.... Då får dom se för första gången hur vi bor nu sen vi flyttade hit... Hoppas dom gillar det.

Jonathan är det full rulle på just nu, han busar med sin pappa och hittar på rackartyg låter det som, he he, det är väl bäst jag går ut till dom...

Hej så länge..

Inga kommentarer: