måndag 23 juni 2008

Tv4+ kväll....

Idag var Jonathan jättetrött och gnällig när han kom hem från dagis, lilla plutten, han är lite snorig och dann han med... Han och Patrik tog ett bad och sen busade vi lite till klockan var halv sex, sen fick han välling och somnade lillgrabben....

För oss har det varit en riktig tv4+ kväll, jag skulle klara mig alldeles utmärkt med att bara ha den kanalen på tvn, först ut är Glamour, sen Judys domstol sen dr. phil och efter det var det idag dog whisperer, bara bra program, he he, fast gubben håller nog inte med direkt, han har spenderat nästan hela kvällen vid datan istället...

Åhh, blir så trött på att inte dom där j***a Äl-testen kan visa något, blir frustrerad ju, jag som inte har något tålammod heller vill att allt ska hända direkt, buhu...
Men den som väntar på något gott, heter det ju... eller??

Ajjjj, som f*n, en av katterna balanserade på datorbordet och fönsterbrädan och tappade balansen och använde naturligtvis mitt ben som livlina, så har nog tio fina klo avtryck på låret nu....

Har ju haft en kontakt person från kommunen som jag träffat en gång i veckan nu sen jag kom hem från sjukhuset, vi har ju träffats och pratat och tagit en fika och sånt nu när jag e hemma ensam hela dagarna, men funderar på att ringa dit imorgon och säga att jag inte behöver det längre, jag tycker att jag mår så bra ändå, och har ju vänner som jag träffar istället..
Jag tycker bara att det är så svårt att ringa och säga sånt, blä, jag menar, hur gör man ringer upp och säger hörrudu jag vill inte se dig nå mer ? *ironi*.
Nä men allvarligt, jag är verkligen jättedålig på sånt, men egentligen är det ju inget att må dåligt för, för jag har ju rätt att säga vad jag vill och tycker, men jag är så rädd för att såra någon, även fast jag inte behöver känna så...
Jaja får väl se det som lite träning imorgon att ringa och säga det :-) Jag tror inte hon äter upp mig för det...

Inga kommentarer: