torsdag 26 juni 2008

shopping i skövde...

Ja det blev lite shopping ida oxå fast i skövde, var på jysk och köpte nya täcken och kuddar, det behövdes verkligen, och jag kan tala om att sängen ser väldigt inbjudande ut nu... längtar... Det blev en uppsättning nya sängkläder oxå, det var ju rea så lika bra att passa på..
Efter jysk blev det en sväng på rusta, men jag hittade inget kuligt där, så åkte till willys en sväng sen och handlade lite mat, men det var nog den sämsta affär jag varit inne i, trångt var det och dåligt utbud, näpp dit åker jag aldrig mer...

Vi var och hämtade Jonathan för en stund sen, vi stannade till ute i lekparken på vägen in, så han åkte lite rutsch kana, stannade inte ute så länge för ovädret hängde i luften och mycket riktigt nu vräker regnet ner...
Skulle eventuellt kunna bli åska oxå, och det är bra kvalmigt ute...

Fortfarande inget utslag på Äl-testen, så verkar ju inte som det va nån ägglossning den här månaden, skumt... och typiskt när man så gärna vill...

Idag har gubben varit hemma från jobbet, han har magsjuka, inte roligt, lilla gubben *pussar på*

Var ju hos psykiatri sköterskan igår och pratade lite, det var skönt, det hjälper verkligen att ha någon utomstående att prata av sig med, men nu skulle vi ta sommarlov från samtalen, så ska inte tillbaka dit förrän v.32 tror jag det va..

Ja avbokade ju mötet igår med kontaktpersonen jag träffar, men tror ni jag sa att jag inte behövde träffa henne nå mer... Nää då, utan jag bokade snällt in ett nytt möte på måndag...
Men, men då ska jag iallafall ta upp det med henne, det har jag bestämt!

Träffade min "extra" mamma Viola igår oxå, hon är ju gift med min läkare, och har utnämnt mig till sin extradotter :-) Hon är en helt fantastisk människa, så genomsnäll och go, och utan henne och hennes man, min läkare hade vi nog aldrig klarat oss igenom den jobbiga perioden när jag var dålig, dom är helt otroliga människor båda två *kramar om* Det är fantastiskt att det finns såna människor som ställer upp i vått och torrt, fast dom egentligen inte behöver, dom har ju ingen skyldighet till det, men gör det ändå.... Hoppas att jag oxå blir en sådan människa...

Inga kommentarer: