onsdag 4 juni 2008

Tidig morgon...

Jonathan vaknade tjugo över fem imorse men jag fick sova till sju iallafall, eftersom gubben gick upp med honom, liksom de flesta andra dar :-)
Jag är verkligen ingen morgon människa, har aldrig varit och kommer förmodligen aldrig att bli heller, fast det är klart nu hjälper väl medicinerna jag äter mot depressionen till oxå, man blir ju extra trött av att äta dom.

Jakten på kissen fortsätter idag oxå, vi har fortfarande inte sett till honom, men vi har sett nya tassavtryck i rabatten utanför köksfönstret, som vi hoppas är från honom... Vi får väl se om han dyker upp snart *hoppas*

I övrigt så ser väl min dag ut som alla andra dar, får roa mig med att titta på såpor på fyran mellan kattrundorna, det börjar ju med skilda världar vid 10, hehe, vilket nöje...
Får panik oxå vid tanken på att vi ska flytta på måndag, men vi har inte packat ett dugg än, blää..
Vi ska flytta till en trea i ett barnvänligare område med lekplats precis utanför huset, kommer nog att bli jättebra...
Blev lovade av släkten att dom skulle sköta flytten åt oss, men det verkar som vi får göra det mesta själva iallafall, typiskt!
Ja ja det ska väl gå på något sätt, vi har ju alltid klarat oss själva förut så varför skulle det inte gå den här gången?!

Inga kommentarer: