onsdag 25 juni 2008

Fika på julius och shopping...

Har haft en jättetrevlig förmiddag idag...
Började morgonen med att betala räkningar på datan, inte så roligt kanske men nödvändigt... Sen mötte jag upp med T utanför Julius där vi tog en fika och pratade lite, trevligt trevligt, hon hade med sig sin otroligt söta dotter som är 8 månader oxå... Efter fikan tig vi en shoppingrunda inne på Lindex, hittade massa fina kläder till plutten som var på rea, så nu har han lite nytt, hittade en tunika och ett par byxor till mig själv oxå...
Köpte ett par shorts på torget åt gubben oxå, så han blev inte utan han heller...

Patrik fick ingen semester imorgon så det blir ingen resa till Lindesberg, tråkigt.. Hade ju varit kul att komma ut lite och träffa mamma.... Men men det blir väl fler tillfällen...

Har tvättstuga idag oxå mellan 12 och 17, så har varit och stoppat i maskinerna nu, ska på samtal med psykiatri-sköteskan sen halv fem, skönt att komma dit och prata av sig lite, hade egentligen tid hos henne i måndags, men då glömde jag precis bort det, men fick ju tid idag istället...

Har fortsatt att testa med Äl-stickorna och fortfarande inget utslag, fattar det inte för enligt mina beräkningar skulle jag haft ägglossning i förrgår, j***a test.... surar....

Inga kommentarer: